J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

pel que fa al tema de la roba...

3 participantes

Ir abajo

pel que fa al tema de la roba... Empty pel que fa al tema de la roba...

Missatge  maica Dl Des 15, 2008 7:55 pm

Bones, sóc la Maica i estic ja de 38 setmanes. Jo pel que fa la roba li he agafat a partir de tres mesos, la Jana ha de néixer a principis de gener i també tenia el dubte de que fer. Però crec que la d'un mes d'aquí res li anirà petita i la de tres mesos la podrà portar durant la temporada d'hivern restant pq a partir del Maig ja comença el bon temps llavors tampoc li podré posar coses d'hivern i li hauré de comprar roba nova. L´última visita a principis de desembre pesava 2.7Kg amb lo qual suposo que acabarà pesant 3.3/3.4 pertant si li va una mica gran li farem una mica de bora o alguna cosa perquè ho pugui portar.

maica

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 03/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

pel que fa al tema de la roba... Empty Re: pel que fa al tema de la roba...

Missatge  lunita Dt Des 23, 2008 4:27 pm

Jo, per l' experiència que tinc amb els meus fills, t' aconsello que no compris gaire roba i t' esperis a que neixi. És absurd comprar molta roba que després no li podràs posar. Pensa que els tres primers mesos creixen moltíssim. El que més es necessita els primers mesos son bodys i pijames.

lunita

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 21/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

pel que fa al tema de la roba... Empty pel que fa al tema de la roba...

Missatge  miniterremoto Dt Des 23, 2008 10:12 pm

Estic d'acord amb Lunita. Nosaltres en vam comprar bastanta per la Laia, com que vas mirant i tot et sembla taaaan maco i fa taaaanta il.lusió,... afegeix el que et regalen, total , molta robeta i al final, la Laia va pesar 4Kg100gr i la vam poder aprofitar ben poc!

miniterremoto

Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

pel que fa al tema de la roba... Empty Re: pel que fa al tema de la roba...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum