Neteja de la roba
+2
jordi
Lila
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Neteja de la roba
Hola!!
Aveure si algú em dona alguna idea de com netejar la roba de la peque. I es que fa caquetes un cop al dia i quan les fa, les fa de veritat, és a dir, fins als topes! cada dia embruta el body, i la veritat no se com fer-ho per a que em quedi ben net.
Jo rento la roba a la rentadora amb el programa de roba delicada i amb sabó especial per a roba delicada. I quan està molt bruta primer la poso una estona en remulla. Però tot i axií costa de marxar...
Conec gent que renta la roba amb programes normals i amb sabó normal, però no se si fiar-me'n...
Aveure si algú em dona alguna idea de com netejar la roba de la peque. I es que fa caquetes un cop al dia i quan les fa, les fa de veritat, és a dir, fins als topes! cada dia embruta el body, i la veritat no se com fer-ho per a que em quedi ben net.
Jo rento la roba a la rentadora amb el programa de roba delicada i amb sabó especial per a roba delicada. I quan està molt bruta primer la poso una estona en remulla. Però tot i axií costa de marxar...
Conec gent que renta la roba amb programes normals i amb sabó normal, però no se si fiar-me'n...
Lila- Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 12/03/2009
Ubicació : Bonastre
Re: Neteja de la roba
El mateix que fem naltros... la deixem en remull i despres com a roba delicada i paciencia.....si no queda prou neta.
Jo a vegades l'he de posar 2 cops a rentar, xq tot i el remull no acaba de sortir!!
Ana- Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 30/04/2009
Ei!!! m'han dit que si es frega la taca amb sabó de pastilla Heno de pravia marxen les taques. Jo encara no ho he provat però ja us diré-
s'haurà de provar, no??
Ei! comprobat, va a la perfecció. Abanç de posar la roba a la rentadora la fico una mica en remull i embadurno bé la taca amb sabó de pastilla heno de pravia. Queda la roba perfecta!
Moltes gràcies Lila, jo també ho provaré!
Hay veces que no hay manera que salgan las manchas, sobretodo las de fruta, son super difíciles de sacar.
MARIA ALBA MORCILLO- Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 09/06/2009
Nosaltres encara no em arribat a les papilles. Ja us contaré...
Jo al principi també la rentava així. Ara que ja és més gran (quinze mesos) i que a la guarderia s'embruta bastant he agafat el truc de tota la vida: Un bon respall i el kh7 abans de posar-ho a la rentadora. Funciona!!!
Júlia- Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/10/2008
Jeje, es que el que no treu el KH7...
L'Odette encara és petita per rentar-li la roba amb KH7, de moment seguirem amb l'Heno de pravia...
L'Odette encara és petita per rentar-li la roba amb KH7, de moment seguirem amb l'Heno de pravia...
A nosaltres també ens va bé posar la roba en remull amb aigua calenta i l'Oxi-Action (o de qualsevol altra marca), despres quasi no cal rascar amb el fregall. Ara si, després ho esvandim bé i cap a la rentadora, que es un producte bastant fort. Treu les taques de caques, de pintura de la bata i de tot! Lo de la pastilla de sabó no ho sabia.
miniterremoto- Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum