J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

talla de la roba

+11
Nura
joyride
miniterremoto
crisyroberto
gemma
Mireia
Txell
alba_20mp
antoniamariagh
jordi
csans
15 participantes

Ir abajo

talla de la roba Empty talla de la roba

Missatge  csans Dg Oct 12, 2008 8:14 pm

No sé si us haurà passat a a lgú de vosaltres, necessitem roba pels primers dies i no sé quina talla agafar, uns et diuen que l´agafis petita que neixen petitets, uns altres et diuen que curat amb salut i agafa-la gran que ja li podràs arremangar, l´altre que no agafis gaire cosa perquè total li servirà dos dies. Conclusió el tapo amb un llençol i espero que creixi, je je. Seguint els consells de tothom l´armari del meu nen és com una botiga amb roba des dels 0 mesos fins als 6 i ja li aniré posant. Fins aviat.
csans
csans

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 03/10/2008
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  jordi Dl Oct 13, 2008 1:06 am

Hola soc la Irene,Pel que fa a la roba, naltros vam anar i estem anant sobre la marxa.
Des de la primera ecografia, la Berta sempre era una mica més gran. Sempre una setmana més del que tocava........... i ens deien que neixeria amb 4 quilos.
El que vam fer és no comprar molta roba i menys mal!! perquè va passar directe a la roba d'1 mes.
Jo sóc partidaria de no comprar gaire roba, perquè al principi, amb 3 setmanes poden canviar de talla. I et pot quedar roba per estrenar.
Després, la cosa es va estabilitzant i ara ja li dura una miqueta més.
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty roba i més roba

Missatge  antoniamariagh Dl Oct 13, 2008 8:20 pm

Hola a tots/es,

Doncs en el nostre cas, pels primers dies, hem comprat roba de 0 mesos i d'un mes. El que ens passa, és que hi ha alguna robeta d'un mes que la veiem molt gran i a les botigues ens diuen que a vegades la roba és de 0 a 3 mesos perquè així la farem servir més temps.

No se que dir-vos, jo prefereixo que els seus primers dies no semblin només roba i que se'ls pugui veure!, és a dir, que els hi vagi be, i si després haig de comprar altra, doncs... que hi farem!. En resum, mai saps amb certessa quan pesarà el bebé, pots tenir una idea (fan una estimació a partir de les 25 setmanes en endevant), i segur que sempre comprem de més! és la il.lusió i a tothom li ha passat igual, no serem nosaltres els diferents, no?, je,je :-)

Tary

antoniamariagh

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 06/10/2008
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  jordi Dt Oct 14, 2008 10:05 am

Haig de dir que els primers 6 mesos es a un nivell vertiginos Very Happy
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Vinga roba

Missatge  csans Dt Oct 14, 2008 1:30 pm

La veritat és que a mi també m´agradaria que la roba li anés bé perquè a vegades els pobres semblen sacas de patates, amb això de compra-li gran que l´arpofitarà més, passen per l´etapa fantasma, sac de patates, la seva mida i el pescador que ja la pots retirar. Suposo que amb roba de 0 i d´1 mes anirem passant els primers dies i sinó sempre podem anar de compres que ja ens agrada ja i si a sobre és el primer no repares en gastos i això que hi ha crisis però quan ho veus no t´hi pots resisitir, el veus allí dins vestidet i ja està "a la saca".Consell de la nostra comadrona compreu tot allò que us agradi, crec que és un bon consell, car però bò.
csans
csans

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 03/10/2008
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  jordi Dt Oct 14, 2008 1:39 pm

Aquesta Comadrona deu tenir accions en alguna botiga jajajaja Very Happy
encara que totes intenten donar els millos consells .
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  alba_20mp Dc Nov 05, 2008 6:01 pm

Nosaltres vam comprar molta robeta, pero per recen nascut vam fer servir la mes petita, tot i que al neixer va pesar 3,710kg i 50cm. El meu consell es anar comprant poc a poc, perque també t´en regalen molta, encara que la gent no calculen massa be les talles, em van regalar 7 conjunts que ni els hem estrenat...jo em pregunto que si la gent no saben comptar...els conjunts eren talla de 6 mesos i tot d´estiu....EL 6 MESOS ELS FA ARA!!!!! Així que els tinc ven guardats per si els puc aprofitar elgun dia si tenim una germaneta per la sofi...
alba_20mp
alba_20mp

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 05/11/2008
Edad : 37
Ubicació : taragona

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  jordi Dc Nov 05, 2008 7:33 pm

amb aixo tens tota la rao a naltros la Berta ens va neixer amb 4,020 kg sort que no teniem res de 0 mesos... hi hem anat comprant sobre la marxa... es lo millor.
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  Txell Ds Nov 08, 2008 12:53 pm

El Jordi era tot roba pobret, va neixer amb 2.600 i al sortir de l'hospital feia 2450.Jo tenia cosetes i em van deixar de la meva fillola que també era talla mini, amb tot li anava enorme. Llavors em vaig comprar dues peces de roba de prematur que li quedaven a mida i total li vaig poder posar una setmana o 10 dies. El que si passa és que creixen tant ràpid que no dones a l'avast amb la roba.
A mi per després m'han deixat cosetes, de la fillola i una amiga que també té un nen. La veritat és que m'ha anat molt bé, ja que ell ha sigut de treure "glopada" i així he tingut força recanvis.
Crec que és molt difícil encertar la talla que farà al nèixer, ni les ecos últimes l'encerten. A l'hospital el que es pugui, i després a casa al dia a dia, sempre hi som a temps a comprar la talla correcte.

Txell

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 28/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  Mireia Dj Des 11, 2008 8:06 pm

Nosaltres la veritat és que no hem comprat res, perque entre tietes, avies i amistats, tenim un mostrari de roba enorme i això que encara ens quedem 3 mesos. Per sort hi ha gent que l'ha comprat gran i gent que l'ha comprat petita. Però es clar que els regals de la gent no els pots escollir i com que serà el primer nadó de la familia tots estan com bojos comprant cosetes. Haurem de canviar de casa per posar tant de trasto, je, je.

Mireia

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 22/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  jordi Dj Des 11, 2008 8:14 pm

no sera per tan dona jajajaja
es broma... cheers
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  gemma Dc Des 31, 2008 12:02 am

Yo aconsejo comprar lo mínimo de ropa porque a mí se me ha quedado practicamente toda la ropa de primera puesta por estrenar ya que Aleix ha pesado 3 950kg.

gemma

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 30/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty talla de la roba

Missatge  crisyroberto Ds Gen 03, 2009 10:39 pm

És difícil saber quan de gran serà el petit. Jo crec que s'ha de tenir alguna roba de 0 mesos i comprar segons la marxa. Jo tinc la sort que l'Eric naixerà al febrer i Alex que ara té qüasi 4 anys també va néixer al febrer, però l'Eric ja m'han dit que serà més gran. Ja us explicaré Smile

crisyroberto

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 29/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty comprar robeta!

Missatge  antoniamariagh Dv Gen 09, 2009 8:08 pm

Hola a tots/es!!

Els meus fills ja han nascut! i sorpresivament, al contrari que em va dir tothom, he necessitat més robeta de la que vaig comprar, és a dir, més pijametes i més bodies. El nen es mulla continuament i necessita canvis durant les nits, i la nena també necessita els seus canvis!. En fi, a mi em varen dir que no comprés tant i resulta que he necessitat molta robeta de 0 mesos i d'un mes!, en definitiva, cada cas és un mon, no feu cas i seguiu el vostre instint!

Tary

antoniamariagh

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 06/10/2008
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  jordi Dv Gen 09, 2009 8:11 pm

es que vosaltres al tenir-ne dos tot es dobla :-)
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty la robeta

Missatge  miniterremoto Dv Gen 09, 2009 11:11 pm

Si que es veritat que els bodies no sobren mai, quan no fan una glopadeta, s'escapa la caca i tooooota la robeta bruta.

miniterremoto

Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  jordi Ds Gen 10, 2009 7:45 pm

i que siguin garandets... que no vagin ajustadets !!!:-)
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty la roba

Missatge  joyride Dt Gen 13, 2009 12:22 am

jo també estava preocupada per aquest tema i de monet només vaig comprar algun body perquè tota me la van dixar o regalar, com q el nen va neixer petit li anava un pel gran la de recent nascut però la vaig aprofitar. després el q passa q depen el fabricant ola marca en les mateixes talles li poden anar gran o bé a la mida i com fan la roba normalament perquè duri uns tres mesos doncs jo faig bastant sobre la marxa i sino li arromango les manigue suna mica i llestos. tot i així algna peça també m'ha qdat nova. així que crec q cadascú faci el que pugui amb el tingui i sobre la marxa. per star per l'hospital segons a on ja te la deixen.
joyride
joyride

Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 09/10/2008
Ubicació : tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Talla de la roba

Missatge  Nura Dt Feb 03, 2009 1:23 pm

Bon dia,
És el meu primer missatge i us volia explicar que l'Anna va néixer amb 3.380 grams. Només havíem comprat 2 conjunts de Talla 0 (estava aprofitant molta robeta que m'havia passat ma germana, així que jugava amb avantatge). Els primers dies li va costar molt arrencar, i va perdre pes i es va quedar molt petitona (3.100 aproximadament), així que vam tenir una feinada per sortir de la Talla 0. No es pot calcular la roba que necessitaràs, si es quedarà estancat en una talla durant unes setmanes o si s'embrutarà contínuament i hauràs d'anar a buscar més vestits. El meu consell seria que compris poc, que esperis a veure què et regalen... i sobretot tingueu en compte que sigui pràctic (tema colls, mànigues, botons, etc): jo prefereixo que tot es cordi al darrera i sense botons, perquè ara a l'hivern és una feinada i els petits no tenen gaire paciència.
Res més, de moment...

Nura

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 03/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  jordi Dc Feb 04, 2009 12:43 am

molts bons consells en el teu primer missatge Very Happy Very Happy Very Happy
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  tonii Dv Mar 06, 2009 7:44 pm

L'anna va nèixer amb 2,880 Kg. i tota la roba li va molt gran

tonii

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 06/03/2009
Edad : 53

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  jordi Dv Mar 06, 2009 7:48 pm

A veure si t´esplaies una mica mes reponent jajaj si no semblaras com els indis per senyals de fum jajajaj Very Happy
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  Lila Dj Mar 12, 2009 12:23 pm

Hola! aquest també és el meu primer missatge. Jo també vaig aprofitar molta robeta de la meva germana. A l'hospital vaig portar robeta de 0 mesos i alguna peça d'1 mes per si de cas, pensant que si sortia gran ja comprariem alguna coseta més. Al final amb la de 0 mesos vaig fer, l'Odette va pesar 3,390. Crec que s'ha de comprar poqueta cosa al principi, i despres quan ja hagi nascut i veieu com és de gran anar fent.
També es veritat que depen on es compri la roba o la marca, els tamanys són diferents. Jo ara als 2 mesos depen de quina roba li poso és de 3 mesos i encara porta alguna cosa de 0 mesos! jeje
El que he fet també, amb alguna coseta que se li ha quedat petita amb la planxa l'he estirat una miqueta i l'ha pogut portar una miqueta més.
Lila
Lila

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 12/03/2009
Edad : 43
Ubicació : Bonastre

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  MARIA ALBA MORCILLO Dt Jun 09, 2009 5:36 pm

Aconsejo comprar lo mínimo en ropa recién nacido, nosotros por suerte nos regalaron ropa hasta 3 meses, la verdad que no merece la pena encapricharse mucho, ya que luego queda la ropa por estrenar.

MARIA ALBA MORCILLO

Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 09/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  Júlia Dl Jun 22, 2009 1:52 pm

Nosaltres vam comprar molt poca cosa de recient nascut perquè ens deien que la gent et regalava molta roba, però al final ens vam trobar que la gent et regalava coses de 6 mesos. Total que van tenir que comprar-ne més.

Júlia

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

talla de la roba Empty Re: talla de la roba

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum