J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

alletament bessons

2 participantes

Ir abajo

alletament bessons Empty alletament bessons

Missatge  helenalc Dl Des 01, 2008 1:21 pm

per la noia que esta esperant els bessons, no se si te intenció de donar-lis pit, però jo que ho he passat li recomano.
Per mi va ser una mica estresant pq tinc l'altre de 3 anys i que evidentment els gelets li feien reclamar la atenció mentre jo tenia el peques alletant. Ho vaig fer de diferentes maneres, segons el moment i sobretot el pes dels nens. Al principi eren tnat peques que no necessitava ajuda per agafar-los i posar-me'ls a tots 2 alhora com a pilotes de rugby, amb els caps junts i els peus cap a les meves aixelles. Quan el nen ja pesava bastant més que la nena, els posava com a un sol nadó, pirmer em col.locava el nen i despres la nena a l'altre pit i amb les seves cametes damunt del germanet, com no es movien no es feien mal. Als 2 mesets ja m'ho tenia que turnar, i menyre a un li donava teta a l'altre el tenia a l'hamaca al damunt del sofà i li donava el bibe, a la segÑuent toma a l'inrevés. Be, que si necessites qualsevol consell, ja et dic que jo ho vaig anar provant tot per tal de q puguessin tenir bona llet al menys fins els 4 mesos que es el que vaig podre pq despres ja necessitaven més quantitat i noem podiaestar cada 2 hores alimentantlos.
helenalc
helenalc

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 28/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

alletament bessons Empty Hola!

Missatge  antoniamariagh Dl Des 01, 2008 7:08 pm

Hola Helenalc!

Quina sorpresa saber que vas tenir bessons!, la veritat és que el que m'expliques m'ha servit molt i em fa pensar que vaig pel bon camí. Si no és molt preguntar, a quina setmana d'embaràs els vas tenir?, jo estic a la 36 gairebé entrant a la 37 i el metge ens ha dit que a la 38 si no m'he posat de part me'l provocarien.

Què tal la teva experiència?

Tary

antoniamariagh

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 06/10/2008
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum