J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Quin xumet és més aconsellable?

+2
jordi
antoniamariagh
6 participantes

Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty Quin xumet és més aconsellable?

Missatge  antoniamariagh Dj Oct 09, 2008 9:31 pm

Tenim un dubte, hem vist que hi han xumets de silicona i de làtex, quin és més aconsellable per al nadó?,

ens trobem també que els de làtex son una mica lletjos...n'hi ha cap marca que els faci més bonics?k

Tary

antoniamariagh

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 06/10/2008
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty Re: Quin xumet és més aconsellable?

Missatge  jordi Dj Oct 09, 2008 11:57 pm

La Berta mai ha volgut Xumet... ( quina sort ) pero si no vaig errat la casa Avent tenia de Latex i els va retirar i ara son tots de silicona...sembla ser pq el latex amb el temps donava sintomas de deteriorament.
encara que has de acabant utilitzan el que els crius els hi agrada mes i se sentan be xupant, ja de tant petits tenen les seves preferencies Very Happy Very Happy
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty xumets

Missatge  antoniamariagh Dv Oct 10, 2008 9:17 pm

Moltes gràcies per la recomanació!, jo n'havia vist de làtex i fins i tot ens van dir que compresim de silicona i de làtex per després provar quin aniria millor. La veritat és que no em vaig enredar massa i els he agafat de silicona i prou. Igual ens passa com a la teva filla Berta! i no en volen cap!.

Fins ara!
Tary

antoniamariagh

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 06/10/2008
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty Re: Quin xumet és més aconsellable?

Missatge  jordi Dv Oct 10, 2008 11:17 pm

Aquesta es la foto de la Berta amb xumet nomes teneim aquesta foto ,,, pq es la vegada que ha aguantat el xumet 20 segons , temps
suficient per agafar la camara i fotografiar-la. Very Happy

Quin xumet és més aconsellable? 0028ax7
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty xumets

Missatge  antoniamariagh Dl Oct 13, 2008 8:26 pm

Què guapa que és!, doncs se li veu molta traça per només haver tingut el xumet 20 segons a la boca!.
La veritat és que encara que alguns bebés no necessitin o no vulguin el xumet, estan maquíssims amb aquests!, per lo menys per fer-lis una foto com a la Berta!

Tary

antoniamariagh

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 06/10/2008
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty Re: Quin xumet és més aconsellable?

Missatge  jordi Dl Oct 13, 2008 8:32 pm

El que tb hem vigilat bastant es que no es posses els dits a la boca ,,, que aixo si que es contrapruduent
pero mai ha esta un nadó de possar-se les coses a la boca,,, pero esclar les coses de vegades poden pendre girs inesperats
pero crec que de moment ho porta be Very Happy Very Happy Very Happy
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty va de xumets

Missatge  csans Dt Oct 14, 2008 1:26 pm

La veritat és que estant macos amb el xumet, només cla veure a la Berta. Jo la veritat no n´he comprat cap i ja en tinc 4 que me´ls han regalat i n´hi ha de latex i de silicona i com diu el Jordi provarem a veure quin vol si és que en vol i després ja farem. Amb el que costa desrpés de treure-li quasi que millor que no li agafi massa el gustillo, je je.
Bé fins aviat.
csans
csans

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 03/10/2008
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty més xumets!

Missatge  antoniamariagh Dv Oct 17, 2008 6:51 pm

Hola a tots/es,

Doncs a mi m'aniria be que els hi agradés el xumet, perquè ja em direu quan tinguin gana els dos a la vegada!, al menys amb el xumet pots mig "aguantar" a un mentre l'altre pren el pit!.

Je, je!

antoniamariagh

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 06/10/2008
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty Re: Quin xumet és més aconsellable?

Missatge  jordi Dv Oct 17, 2008 7:46 pm

Doncs si amb dos es una mica complicat jejejej
pero os en sortireu cheers cheers cheers
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty cert

Missatge  csans Dl Oct 20, 2008 2:58 pm

La veritat és que amb dos el xumet t´aniria d´allò més bé però tal i com diu el Jordi va a nens n´hi ha que l´agafen de seguida i els va molt bé per a calmar-se i n´hi ha que no en volen saber res i s´ha d´anar control.lant sobretot quan els hi surten les dents i es desesperen mossegant-se les mans, crec que en el moment de les dents i quan tenen son els va molt bé però si no el vol no si pot fer res.
csans
csans

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 03/10/2008
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty pels que no volen xumet

Missatge  helenalc Dt Oct 28, 2008 5:48 pm

El meu fill gran (ara te 3 anys) mai ha volgut xumet. Els vaig comprar de tots tipus (plans, rodons, silicona, cautx, petits, grans...) un dineral per no res. A mi tb em preocupava que es fiqués el dit a la boca, però només ho feia per dormir-se i un cop dormit se'n oblidava; mai es posava el dit a la boca durant el dia, (les mans sí quan li surtien les dents, pero aixo es inevitable), així que no m'hi vaig amoinar!
helenalc
helenalc

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 28/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty pels dels bessons

Missatge  helenalc Dt Oct 28, 2008 5:54 pm

també tinc bessonada, ara tenen 10 mesos. Amb ells si que hi vaig insistir, no tant pel tema del menjar, que quan tenen gana no hi ha xumet que valgui, l'escupen i prou, sino per dormir. Quan eren més bebitos i es despertava un plorant, evidentment despertava al seu germà, aixi que xumet a la boca abans que l'altre es posés a plorar i ens passesim la nit fent relleus de plors. Ara encara el fan servir, però només per això, per dormir. Crec que es la millor manera de que no s'hi malacostumin i despres tenir problemes per treure'ls-hi, de fet no els porto ni al carrer els xumets, aixi si un dia estan mamaltons o han caigut i s'han fet mal, els hi serveix de consol, que si el porten tot el dia a la boca no els fa el mateix efecte
helenalc
helenalc

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 28/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty Re: Quin xumet és més aconsellable?

Missatge  Júlia Dv Nov 14, 2008 6:14 pm

Quins xumets aconselleu a partir dels 6 mesos els plans, els rodons, els anatòmics, de latex o silicona?

Júlia

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty Re: Quin xumet és més aconsellable?

Missatge  jordi Dv Nov 14, 2008 6:46 pm

Doncs al que vegis que ella s´adapta mes be... el que passa que esclar hauras de provar-ne mes d´un pot-ser...
quin portava fins ara? doncs que tingui la mateixa forma :-) si es possible...
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty Re: Quin xumet és més aconsellable?

Missatge  Júlia Dt Nov 25, 2008 8:45 pm

Ja em fet el canvi de xumet. I al final ha estat tant fàcil com comprar el mateix que fa servir però el d'una "talla" més. Si es que.... les mamis ens preocupem per tonteries....

Júlia

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty xumet bessons

Missatge  helenalc Dv Des 19, 2008 12:45 pm

Fa 2 mesos us vaig dir que els meus bessons només l'utilitzaven per dormir! doncs bé, el Marc ara ja ni per això, ell solet l'ha anat deixant de banda i ara me l'escup quan li dono. En canvi la Gisela si no li dono, es posa de peus al bressol i no s'adorm. Cadascú al seu ritme
helenalc
helenalc

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 28/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty Re: Quin xumet és més aconsellable?

Missatge  SUSANA MARTIN DE LA CUEST Dc Abr 22, 2009 11:18 pm

Creo cada bebe escoge el chupete que quiere desde el inicio. Alejandro sólo quiere los de Avent así que voy cambiando de talla y punto. Le encanta no sólo chuparlo sino también jugar. Se lo mete en la boca, se lo quita, del derecho, del revés, ahora lo tiro.... Es una suerte que lo cogiera desde pequeño pq la verdad es que le tranquiliza un montón y cuando esta con dolor de dientes....

SUSANA MARTIN DE LA CUEST

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 22/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Quin xumet és més aconsellable? Empty Re: Quin xumet és més aconsellable?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum