El xumet tot el dia
5 participantes
Pàgina 1 de 1
El xumet tot el dia
Hola a tothom:
La meva filla d'un any va a la llar d'infants i allí només porta el xumet per dormir, en canvi, a casa el porta tot el dia i si li retiro o li amago s'enfada moltíssim. No sé com fer-ho perquè no em prengui el pèl d'aquesta manera.
La meva filla d'un any va a la llar d'infants i allí només porta el xumet per dormir, en canvi, a casa el porta tot el dia i si li retiro o li amago s'enfada moltíssim. No sé com fer-ho perquè no em prengui el pèl d'aquesta manera.
mferreg- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 05/11/2008
Re: El xumet tot el dia
be ara que s´acosta nadal ... encara que amb un anyet es petita per saber qui son el reis o el tio.... si no hauras d´esperar a l´any que be ...pero tot arriba
En el teu cas no et valdrà fer veure que l'has perdut,
o llençar-lo a la brossa etc, si l'ha de fer servir per la nit!
Jo crec que si vols aconseguir treure-li ja durant el dia, has d'aguantar el seu enfado alguns dies.
Si ella sap que quan li amagues, protestant o plorant o el que sigui acabes donant-li,
sempre utilitzara aquest mètode perque li funciona.
Els petits són indefensos, però molt llestos!
o llençar-lo a la brossa etc, si l'ha de fer servir per la nit!
Jo crec que si vols aconseguir treure-li ja durant el dia, has d'aguantar el seu enfado alguns dies.
Si ella sap que quan li amagues, protestant o plorant o el que sigui acabes donant-li,
sempre utilitzara aquest mètode perque li funciona.
Els petits són indefensos, però molt llestos!
helenalc- Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 28/10/2008
Jo tenia molt clar que no li donaria xumet des de abans de nèixer, precissament pel problema que després et trobes per treure-li. La veritat que vaig estar tentada moltes vegades de donar-li, sobretot quan volia estar tot el dia al pit per calmar-se. Ara que ja casi farà 4 mesos no ho troba a faltar per que no ho coneix i espero que sigui així en els propers mesos!
Per si un cas, tenim un per estrenar al calaix...
Per si un cas, tenim un per estrenar al calaix...
betty- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 19/12/2008
Con Joan que ahora tiene 3 años era reacia a darle el chupete, pero cuando empezaron a salirle los dientes se lo tuve que dar porque le calmaba mucho.Con Aleix que nació el día 18 de este mes lo tengo claro se lo daré, aunque luego pase unos días malos para quitarselo creo que les compensa.
gemma- Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 30/12/2008