J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Si o no al xumet

+3
miniterremoto
jordi
mari
7 participantes

Ir abajo

Si o no al xumet Empty Si o no al xumet

Missatge  mari Dc Set 30, 2009 1:26 am

La veritat es que pot un dilema pels pares decidir si volem que els nostres fills portin o no xumet.

Alguns pediatres t´aconsellen que al principi millor que no, altres diuen que si, escoltes històries de nens que els ha estat molt difícil deixar-lo i d´altres que haguès estat molt millor haver-li donat.... en definitiva considero que és una decisió que hem de prende i que té molt a veure amb el caràcter el nadó.

La meva primera filla no va agafar el xumet fins els 3 mesos, i tothom em deia que no insistís si la nena no el volia. Però la veritat es que tots sabem que els nadons es tranquil.litzen molt amb ells i que poden ser molt bons al.liats sobretot a la hora d´anar a dormir. Fins i tot, hem van dir..... - T´empenediràs de posar-li quan l´hàgis de treure.
A l´hora de treure-li vaig passar varies setmanes pensant que faria per que no resultés un trauma per la nena i vaig decidir fer-li un canvi. La meva filla era una apassionada del Teletubbies i a la vegada de les pilotes, a més a més, es una nena molt dolça i generosa. Així que vaig inventar una història d´una senyora que treballava en una fàbrica de pilotes dels Teletubbies i que no tenia diners per comprar-li el seu bebé un xumet. Li vaig dir que si li donavem el seu xumet ella ens regalaria una pilota de les que feia a la seva fàbrica. La veritat, es que la nena no s´ho va pensar massa i cada vegada que preguntava pel xumet li feia recordar que el tenia un nadó petit que li feia més falta i que ella tenia la seva pelota. La veritat es que va ser molt bona idea i una bona manera de que la nena deixes de banda el seu xumet.

Ara, amb l´Irene, la meva filla d´un mes.... m´està passant el mateix....fins fa un parell de dies no aceptava el xumet.....i la veritat es que estic decidida a explicar-li la mateixa història que a la seva germana....potser amb els ídols infantils més actuals
mari
mari

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 10/04/2009
Edad : 42
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Si o no al xumet Empty Re: Si o no al xumet

Missatge  jordi Dv Oct 02, 2009 11:13 am

La varitat que vas tenir molt bona idea...:-)
naltros la Berta ja mai laha volgut el xumet i sempre ha dormit molt bé :-)
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

Si o no al xumet Empty Re: Si o no al xumet

Missatge  miniterremoto Dl Nov 02, 2009 1:19 pm

A nosaltres la Laia mai va voler el xumet, i n'estem contents ara, que no hem de patir per treure-li.^Però amb el nen és ben diferent, va agafant el xumet a estones, i també estem encantats! Perque hi ha estones que així es calma tot sol, amb la Laia era tot un patir això! Ja veieu, dos nens i cadascu te els seus gustos!

miniterremoto

Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Si o no al xumet Empty QUE SUERTE!!!!

Missatge  Toñi Dj Nov 12, 2009 7:44 pm

Que suerte... a mi me costó muchisimo quitarle el chupete a mis hijas!!!!
Teniamos que inventarnos historias como que se lo habia comido el perro, que se habia caido por el balcon... al final se les acaba quitando la mania del chupete, pero cuesta!!!!

Toñi

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 12/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Si o no al xumet Empty Re: Si o no al xumet

Missatge  miniterremoto Dv Nov 13, 2009 4:37 pm

Espero quer no nos cueste mucho quitarle el chupe al peque, pero bueno, de momento seran al menos un par de años de mas tranquilidad! Ai que ver como los calma!

miniterremoto

Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Si o no al xumet Empty Re: Si o no al xumet

Missatge  YeSSi_K Dv Nov 13, 2009 6:16 pm

A lo mejor lo ideal seria ir ofreciendoselo cuando esten nerviosos o lloren... y luego cuando esten calmados retirarselo, no??
O eso crearia mas aniedad todavia?
YeSSi_K
YeSSi_K

Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 11/11/2009
Edad : 40
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Si o no al xumet Empty Re: Si o no al xumet

Missatge  Lila Dl Nov 16, 2009 11:53 am

Jo ho intento fer així. L'Odette té 10 mesos, i intento donar-li el xumet només per dormir o quan plora, i si no li amago. I de moment funciona. De vegades inclús s'adorm sense xumet i no hi ha problema. També he de dir que hi ha vegades que no se que faria sense ell ... jeje
Lila
Lila

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 12/03/2009
Edad : 43
Ubicació : Bonastre

Tornar a dalt Ir abajo

Si o no al xumet Empty Re: Si o no al xumet

Missatge  Toñi Dg Nov 22, 2009 1:50 am

A veces el chupete se hace indispensable!!!
Sobretodo cuando lloran y no puedes calmarlos... con el chupete, cuesta menos!!!

Toñi

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 12/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Si o no al xumet Empty Re: Si o no al xumet

Missatge  NOE Dg Nov 22, 2009 5:48 pm

Lo mejor es que el SI o NO lo decida el bebé.
Si lo necesita o lo quiere, no le vas a negar el chupete... y si no lo quiere, no le vas a obligar a que se lo ponga!!!
Asi que cada bebé "decida" lo que prefiere.
NOE
NOE

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 20/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Si o no al xumet Empty Re: Si o no al xumet

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum