J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El menjar de la Berta

+2
Txell
jordi
6 participantes

Ir abajo

El menjar de la Berta Empty El menjar de la Berta

Missatge  jordi Dv Oct 03, 2008 11:19 pm

Bé, la Berta , ha sigut un nadó del biberó ,al principi al néixer, la mare li va voler donar el pit...
però no va poder ser ... degut a que era bastant tragona i sembla ser que com que té lo del frenillo , creiem que per això no s´agafava bé del tot i vam haver de passar al bibe ,,, en el moment que li vam començar a donar es van acabar els plors de gana...
ja des de bon començament només es despertava un cop a la nit per menjar.... i als quasi bé 3 mesos ..ja ens ha dormit de cop.
Alguns direu quina sort... però bé no tots son iguals, en canvi ara amb el tema de les papilles del migdia i la tarda , ja li costa força més..i la racció del bibe li hem baixat 30 ara actualment al despertar-se i al vespre es pren 240mm
cada nadó es un món ,, lo més important és que es trobin bé , i els pares els hi podem prestar tota l´escalfor que poguem.

Basketball Basketball Very Happy
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

El menjar de la Berta Empty Re: El menjar de la Berta

Missatge  Txell Dc Nov 05, 2008 9:23 pm

Al Jordi li vaig donar el pit. És una experiència molt bona. Però jo sempre vaig dir que ho provaria i si anava be, perfecte i sinó bibi. Però per sort li vaig poder donar cinc mesets i és molt gratificant. Jo ho recomano, si es pot, és clar. Si no no cal patir, els nens creixen igual de forts i de guapos amb bibi.

Txell

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 28/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

El menjar de la Berta Empty Re: El menjar de la Berta

Missatge  jordi Dc Nov 05, 2008 9:35 pm

s´han de ajuntar varis factors pq es pugui fer possible :-) i en el teu cas en concret doncs tot va anar sobre rodes Very Happy Very Happy
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

El menjar de la Berta Empty alletament Andreu

Missatge  helenalc Ds Nov 08, 2008 2:46 pm

Jo vaig poder alletar l'Andreu fins els 8 mesos, convinant amb la papilla de cereals i la de fruita.
Això sí, era cada 2 hores dia i nit !!! fins als 4 mesos que li vaig donar el 1er bibe per dormir i si, dormia, 4 hores!
Fins als 6 mesos que vam començar amb la papilla de cereals per la nit no va fer 6 o 8 hores seguides de dormir,
però la veritat és que em va donar molta llàstima deixar aquest vincle. No sé si a les demés mares us ha passat això,
però jo em sentia supertrista de que no en volgués més, per això el darrer més jo l'insistia,
malgrat em rondinava quan me'l posava al pit pq preferia el "chorro" del biberón.
helenalc
helenalc

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 28/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

El menjar de la Berta Empty Re: El menjar de la Berta

Missatge  mferreg Dj Nov 13, 2008 1:48 pm

Jo vaig tenir la satisfacció de poder donar el pit fins els sis mesos a la meva filla, i he de dir que durant aquest període ni un estornut per part d'ella. Ho vaig voler deixar perquè per la nit es pespertava cada dues hores per menjar i semblava que ja era hora de passar al biberó que l'atiparia més. Per horaris m'anava millor mantenir la toma de la nit i completar el menjar del dia amb llet en pols i cereals, però com he explicat no era raonable que es despertés cada 2 hores i vaig decidir deixar-ho en sec i definitivament. És dolorós per perdre aquest vincle tan íntim, i també ho és físicament durant uns dies, però tot passa.

mferreg

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 05/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

El menjar de la Berta Empty lactancia materna

Missatge  laurpra Dv Des 05, 2008 12:53 am

Pienso que no hay que obsesionarse el la lactancia materna, hay muchos factores que influirán en poder dar o no el pecho al bebé. Personalmente, yo intentaré darle el pecho pero sinó el biberón tambíén me parece una buena opción.

laurpra

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 05/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

El menjar de la Berta Empty la lactancia

Missatge  joyride Dt Des 23, 2008 11:31 pm

jo vaig començar amb el pit, pro ara ho combino perquè és molt tragón i no tinc prou llet i així queda més satisfet. Al principi em va costar una mica, aviat ja li donaré la seva primera papilla a veure que tal.
joyride
joyride

Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 09/10/2008
Ubicació : tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

El menjar de la Berta Empty Re: El menjar de la Berta

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum