J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Vau ser al part dels vostres fills?

+2
jordi
jose
6 participantes

Ir abajo

Vau ser al part dels vostres fills? Empty Vau ser al part dels vostres fills?

Missatge  jose Dv Des 19, 2008 3:48 pm

Jo, aixo m'ho vaig perdre, no se si m'hagués emocionat o marejat, jeje
al neixer per cesarea, a quirofan no ens deixen estar els pares,
com ho vau viure vosaltres? pq jo a fora esperant vaig passar molts nervis!

jose

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 19/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Vau ser al part dels vostres fills? Empty Re: Vau ser al part dels vostres fills?

Missatge  jordi Dv Des 19, 2008 7:10 pm

jo si hui vaig poder ser... :-)
estava bastan nervios pq la comadrona volia fer cessaria i el metge "erre que erre" que volia que sigues un part natural .. imagineu.vos tots dos discutint davant nostre jejeje... al final va ser part natural ,, i va estar maco pq el metge me va fer col.locar derrera la Irene
i me va dir tu conta,conta fins a 3 i a la de 3 sortira la Berta i aixis va esser... encara que la Irene no ho va viure tant apaciblement,,, con que la nena va ser grandeta ,van tenir que fer servir el forceps....i be aquesta es la primera foto que li vaig fer a la nena amb el movil portava 10 minutets entre naltros i conq e la mare l´estavan cosint la vaig tenir un rato als braços i despres la van possar a l´incovadora pq no es refredes :-)

Vau ser al part dels vostres fills? 0002yk0
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

Vau ser al part dels vostres fills? Empty Re: Vau ser al part dels vostres fills?

Missatge  Mireia Ds Des 27, 2008 10:33 am

A mi em fa molta il·lusió que el pare hi sigui al part. A més que ell no s'ho perd per res del món. La il·lusió més gran que té és ser un dels primers en agafar i veure la seva nena. A més, crec que per a la mare és un suport molt gran i és molt positiu que es comparteix el final d'aquesta aventura que tots dos van començar.

Mireia

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 22/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Vau ser al part dels vostres fills? Empty al part

Missatge  joyride Dt Feb 03, 2009 1:59 am

jo hi vaig ser però va anr molt just, perquè estava treballant i em va trucar la meva sora q estava la neus de part, quan vaig arribar va trigar molt poc a neixer el pol, i tot va anar molt de pressa i molt rapid, la veritat es q vam tenir molta sort, jo q soc una mica aprensiu em vaig posar redera seu agafantli la mà. el pol va neixer molt tranquil i rosadet, tot i q era petitet.
joyride
joyride

Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 09/10/2008
Ubicació : tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Vau ser al part dels vostres fills? Empty Re: Vau ser al part dels vostres fills?

Missatge  jordi Dt Feb 03, 2009 11:20 am

no te van fer contar fins a 3 Very Happy Very Happy Very Happy
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

Vau ser al part dels vostres fills? Empty Re: Vau ser al part dels vostres fills?

Missatge  tonii Dv Mar 06, 2009 7:34 pm

sí, jo vaig estar en el part de les meves dues filles i us aseguro que és una experiència irrepetible

tonii

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 06/03/2009
Edad : 53

Tornar a dalt Ir abajo

Vau ser al part dels vostres fills? Empty Re: Vau ser al part dels vostres fills?

Missatge  Júlia Dl Jun 22, 2009 1:56 pm

El meu marit hi va ser i es el millor que hi ha perquè ho comparteixes tot i vius aquesta experiencia tant bonica junts.

Júlia

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Vau ser al part dels vostres fills? Empty Re: Vau ser al part dels vostres fills?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum