J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

lactancia materna

5 participantes

Ir abajo

lactancia materna Empty lactancia materna

Missatge  maica Dl Des 15, 2008 8:04 pm

Bones, jo també vull donar el pit, tinc clar que serà tota un experiència ja que és el primer fill i no se com anirà tot. De totes maneres al curs de pre-part també t'ajuden molt en el sentit d'explicar-te el millor possible perquè això pugui ser així. Està clar que la pràctica llavors és una altre història però el que si ens va recalcar molt la comadrona és que es una qüestió de confiança amb un mateix.

maica

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 03/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

lactancia materna Empty Re: lactancia materna

Missatge  jordi Dt Des 16, 2008 12:00 am

Tot depen del tipus de part que tinguis , si t´han hagut de donar molts de punts,cesaria....ect...
aixo afecta bastant al estat animic del post-part... i les forçes de la mare ,,, com algun altre cop he comentat la Berta va neixer amb 4,020Kgr i part natural i iaxo va supossar un munt de punts per la mare... pero be cada part es una historia totalment diferenta
tot anir-ha be ja ho veuras Very Happy
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

lactancia materna Empty Re: lactancia materna

Missatge  betty Dv Des 19, 2008 2:30 pm

Jo vaig tenir un part natural, 3,600gr amb episotomía i ventosa, peró a la que vaig arrivar a la habitació m'el vaig posar al pit i rapidament va començar a xuclar. El nen pesa ja 8kg i encara no ha fet els 4 mesos i nomes li he donat pit. Es lo millor per la mare i pel fill. Tot el que ell ha engreixat ho he perdut jo!!
betty
betty

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 19/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

lactancia materna Empty Re: lactancia materna

Missatge  lunita Dl Des 22, 2008 9:29 pm

Betty, ¡enhorabona pels vostres 4 mesos de lactància materna exclusiva! Nosaltres ja portem set mesos i mig amb el pit i estem encantades. A partir dels 6 vam començar amb l'alimentació complementària, però anem molt a poc a poc, ja que amb el pit tenen totes les seves necessitats nutricionals cobertes i l'alimentació complementaria no és res més que això, un complement.

lunita

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 21/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

lactancia materna Empty lactancia materna

Missatge  miniterremoto Dt Des 23, 2008 12:02 am

La Laia també va gaudir dels beneficis de la lactancia materna fins als 9.5 mesos. La veritat és que en part va ser una mica "sacrificat", però va valdre la pena. Els últims mesos només li donava el pit a les nits, i es clar, entre que no volia el xumet i que amb la mama s'estava tant bé....! Es despertava sovint. Estic contenta d'haver allargat la lactancia materna, i ho repetiria. Està clar que de vegades, pel motiu que sigui, no es pot donar el pit, i els nens i nenes creixen igual de guap@s!

miniterremoto

Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

lactancia materna Empty Re: lactancia materna

Missatge  lunita Dt Des 23, 2008 2:28 pm

miniterremoto, és cert, que a vegades, pels motius que siguin, hi ha dones que no poden donar el pit als seus fills, però són casos comptats. Hi ha una ignorància molt gran en relació al tema de la lactància materna i els "professionals" que en teoria són els que ens haurien d'ajudar i ens haurien de donar aquesta informació són els que menys informats estan.

lunita

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 21/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

lactancia materna Empty lactancia materna

Missatge  miniterremoto Dj Gen 01, 2009 10:13 pm

A nosaltres, quan va neixer la Laia, la comadrona va passar un momentet per l'habitació i va cioncidir que jo li estava donant el pit a la nena, s'ho va mirar i va dir: "molt bé, continueu així". Ja no la vaig veure mai més. Sort que la lactancia materna és algo tant natural que no cal que t'ensenyin gaire cosa (de fet, ni que m'hagués calgut m'ho haguessin ensenyat!).La LAia i jo ho vam anar aprenent juntes, i va anar molt bé!

miniterremoto

Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

lactancia materna Empty Re: lactancia materna

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum