lactancia materna
5 participantes
Pàgina 1 de 1
lactancia materna
Bones, jo també vull donar el pit, tinc clar que serà tota un experiència ja que és el primer fill i no se com anirà tot. De totes maneres al curs de pre-part també t'ajuden molt en el sentit d'explicar-te el millor possible perquè això pugui ser així. Està clar que la pràctica llavors és una altre història però el que si ens va recalcar molt la comadrona és que es una qüestió de confiança amb un mateix.
maica- Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 03/11/2008
Re: lactancia materna
Tot depen del tipus de part que tinguis , si t´han hagut de donar molts de punts,cesaria....ect...
aixo afecta bastant al estat animic del post-part... i les forçes de la mare ,,, com algun altre cop he comentat la Berta va neixer amb 4,020Kgr i part natural i iaxo va supossar un munt de punts per la mare... pero be cada part es una historia totalment diferenta
tot anir-ha be ja ho veuras
aixo afecta bastant al estat animic del post-part... i les forçes de la mare ,,, com algun altre cop he comentat la Berta va neixer amb 4,020Kgr i part natural i iaxo va supossar un munt de punts per la mare... pero be cada part es una historia totalment diferenta
tot anir-ha be ja ho veuras
Jo vaig tenir un part natural, 3,600gr amb episotomía i ventosa, peró a la que vaig arrivar a la habitació m'el vaig posar al pit i rapidament va començar a xuclar. El nen pesa ja 8kg i encara no ha fet els 4 mesos i nomes li he donat pit. Es lo millor per la mare i pel fill. Tot el que ell ha engreixat ho he perdut jo!!
betty- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 19/12/2008
Betty, ¡enhorabona pels vostres 4 mesos de lactància materna exclusiva! Nosaltres ja portem set mesos i mig amb el pit i estem encantades. A partir dels 6 vam començar amb l'alimentació complementària, però anem molt a poc a poc, ja que amb el pit tenen totes les seves necessitats nutricionals cobertes i l'alimentació complementaria no és res més que això, un complement.
lunita- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 21/12/2008
lactancia materna
La Laia també va gaudir dels beneficis de la lactancia materna fins als 9.5 mesos. La veritat és que en part va ser una mica "sacrificat", però va valdre la pena. Els últims mesos només li donava el pit a les nits, i es clar, entre que no volia el xumet i que amb la mama s'estava tant bé....! Es despertava sovint. Estic contenta d'haver allargat la lactancia materna, i ho repetiria. Està clar que de vegades, pel motiu que sigui, no es pot donar el pit, i els nens i nenes creixen igual de guap@s!
miniterremoto- Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008
miniterremoto, és cert, que a vegades, pels motius que siguin, hi ha dones que no poden donar el pit als seus fills, però són casos comptats. Hi ha una ignorància molt gran en relació al tema de la lactància materna i els "professionals" que en teoria són els que ens haurien d'ajudar i ens haurien de donar aquesta informació són els que menys informats estan.
lunita- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 21/12/2008
lactancia materna
A nosaltres, quan va neixer la Laia, la comadrona va passar un momentet per l'habitació i va cioncidir que jo li estava donant el pit a la nena, s'ho va mirar i va dir: "molt bé, continueu així". Ja no la vaig veure mai més. Sort que la lactancia materna és algo tant natural que no cal que t'ensenyin gaire cosa (de fet, ni que m'hagués calgut m'ho haguessin ensenyat!).La LAia i jo ho vam anar aprenent juntes, i va anar molt bé!
miniterremoto- Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008