J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

quin vigila bebes recomaeu

2 participantes

Ir abajo

quin vigila bebes recomaeu Empty quin vigila bebes recomaeu

Missatge  mari Dg Nov 15, 2009 2:36 pm

Hola a tots/totes:

Estic pensant passar a la meva petita de 3 mesos a dormir a la seva habitació pero no sense abans comprar un aparell d´aquells on els pots controlar per la nit. La veritat es que he visto moltes marques, unes que tenen la pantalla molt gran, altres mes petites i les diferencies de preus van desde 150 fins els 300. Podeu recomanar-me, si us plau, algun model que tingui una relació qualitat preu respetable?
Gràcies
mari
mari

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 10/04/2009
Edad : 42
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

quin vigila bebes recomaeu Empty Re: quin vigila bebes recomaeu

Missatge  jordi Dl Nov 16, 2009 11:42 am

Tens desde 69e un rimax bidireccional que vol dir que funciona com un walki a 220e el de camara
tan un com l´altre son digitals ... això es, que en principi no te perque tenir cap tipus d´interferencia;
entremitg estan els philips avent digitals que tenen un grpat de prestacions pero sense camara
jo crec sincerement que amb el rimax de 69e ja n´hi ha prou ,,, pero si voleu que el " vigilabebes " fagi mes coses ,,, i tingui una serie de prestacions com temperatura habitacio posar musica o poder-lo contemplar ....doncs.....
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum