J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Joan XXIII o la Monegal

+5
helenalc
csans
mferreg
jordi
eabril
9 participantes

Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Joan XXIII o la Monegal

Missatge  eabril Dv Nov 07, 2008 10:41 am

Hola gent del foro,

Ja torno a ser a qui, tinc un altre dubte, i és que encara no tinc clar o neixerà el meu fill, vosaltres que m'aconselleu:

Joan XXIII (avantatge: està al costat de casa)

o

Clínica Monegal

Gràcies,

Esther

eabril

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 06/11/2008
Edad : 51
Ubicació : TARRAGONA

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Re: Joan XXIII o la Monegal

Missatge  jordi Dv Nov 07, 2008 11:16 am

si te hagues de respondre la meva sogra , amb els ulls tencats et diria l´hospital
per la mala experiencia que va tenir amb els seus fills
es veritat que tens una habitacio per tu tota sola... i en camvi a l´hospital l´has de compartir i son estretes...
la meva dona va neixer un 21 de deçembre vigilies de festes,a la monegal i havia poc personal ,,, i apenes s´en van cuidar... tan de la mare com de la nena...
be , evidentment es uan experiencia particular , fa mes de 30 anys ,, i no vol dir que te hagi de passar a tu ni molt menys.
la Berta va neixer a l´hospital ,tot molt correcta i el que si va ser del meu agrat es que moments abans de que nesques mes sentia segur ,,segur pq estava rodejat de bons professionals i amb tots els estris necesaris per qualsevol problema que pugues surgir


be no crec que hagi pugut dissipar molt els teus dubtes Very Happy Very Happy Very Happy cheers cheers
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Re: Joan XXIII o la Monegal

Missatge  mferreg Dv Nov 07, 2008 6:06 pm

La meva filla va néixer a la Monegal i tot va anar correctament.

Mai saps què pot passar en un moment tant delicat com és el part; a mí el que considero que em va ajudar molt, va ser assistir als cursos previs al part, perquè t'expliquen detalladament com treballen, els seus protocols i maneres de fer, .... I arribat el moment, que arribes allí tot nerviós, ja saps què et trobaràs, no és un lloc desconegut on vas desorientat sinó que et sents relativament una mica més segur. Personament a mí el tema d'haver pogut plantejar en el curs tots els dubtes i inquietuts relatius al part o a possibles complicacions em va donar molta confiança. Ànims i molta sort!!!

Maria

mferreg

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 05/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Joan XXIII o la Monegal

Missatge  csans Dv Nov 07, 2008 7:48 pm

Hola,
jo aniré a la Monegal i he sentit de tot des que la que està molt contenta fisn la que no ho està tant per sort més coses bones que dolentes sobretot el caliu que hi ha, perquè el fet de fer les classes allí i coneìxer al personal et dona més confiança però pel que fa a Joan XXIII també he sentit autèntiques barbaritats que millor no explico així que el millor és que vagis on més seguretat et donin i no fer cas del que diuen, només pensa que anirà bé i prou.
csans
csans

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 03/10/2008
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Joan XXIII o la Monegal

Missatge  helenalc Ds Nov 08, 2008 9:24 pm

Ja torno a ser aqui per enredar-vos una mica...
Jo vaig tenir el gran a la Monegal, estava en una mutua, feia les classes alli i coneixia la comadrona, habitació per tú sola amb llit pel pare de la criatura, etc. El part va ser una cesàrea programada pq estava de 41 setmanes. l'Andreu va tenir problemes per respirar pq era molt gran 4'010kg i de seguida ens van avisar que si hi havia algun problema l'enviaven a Joan XXIII, que es on hi ha els medis adecuats. Per sort tot va anar bé, no se'l van haver d'endur i jo el vaig tenir amb mi al cap d1 hora d'haver nascut. No en tinc cap queixa.
Els bessons tb els volia tenir alli, pero em vaig posar de part a les 33 setmanes, i sent prematurs havien d'anar a incuvadora, per això van nèixer a Joan XXIII. El fet de compartir habitació per mi va ser terrible pq estava en una habitació de pre-maternal, el fet de no tenir els nens amb mi pq eren a la uci, el meu home no es podia quedar pq es cuidava del nostre fill gran i aquells butacots la mar d'incomodes que no t'atreveixes a ningú a convidar a dormir alli...
Al damunt vaig tenir una companya embarassada i amb bronquitis aguda, no em va fer cap mena de gràcia!!! Ho vaig demanar a les infermeres pq jo anava sovint a veure els nens i els hi podia portar qualsevol virus, però em van dir que no passava res. I apa, amb el cansament, el mal de la cesarea i tota la nit aguantant la tos ininterrumpuda de la veina imagineu-vos com ho vaig passar.
Evidentment els nens estaven on els corresponia i van estar superbencuidats, que al cap i a la fi es el que importa.
helenalc
helenalc

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 28/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Joan XXIII o Monegal?

Missatge  Patricia Dl Des 15, 2008 11:19 pm

Jo vaig tenir la opció a través de mútua de tenir al Pau a la Monegal o a Santa Tecla, i vaig triar Santa Tecla, tot i que també em vaig plantejar anar a Joan XXIII però em va fer decidir que a Santa Tecla m´assistia el ginecòleg que em va portar l´embaràs i això és una seguretat. La meva opinió és que millor anar a un hospital pel que pugui passar (que no té perque passar res), però-...), potser perque sóc del gremi (infermera) i, ja se sap. som més hipocondriacs. Per una altra banda conec a gent que ha anat a la Monegal i genial.
Patricia
Patricia

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 14/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Joan XXIII o Monegal?

Missatge  Patricia Dl Des 15, 2008 11:20 pm

Jo vaig tenir la opció a través de mútua de tenir al Pau a la Monegal o a Santa Tecla, i vaig triar Santa Tecla, tot i que també em vaig plantejar anar a Joan XXIII però em va fer decidir que a Santa Tecla m´assistia el ginecòleg que em va portar l´embaràs i això és una seguretat. La meva opinió és que millor anar a un hospital pel que pugui passar (que no té perque passar res), però-...), potser perque sóc del gremi (infermera) i, ja se sap. som més hipocondriacs. Per una altra banda conec a gent que ha anat a la Monegal i genial.
Patricia
Patricia

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 14/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Re: Joan XXIII o Monegal?

Missatge  japuche Dt Des 16, 2008 12:57 am

Jo no tinc cap dubte. Si es tracta d´un part: JOAN XXIII, si es una intevenció lleu ( Segons us convingui ).

JOAN XXII: Te UCI pediàtrica, si es compliquen les coses us enrecordareu de que parlo. Pediatra 24 hores també. A més hi ha Banc de Sang... Es a dir, tot el que es IMPORTANT i no complementari.

Complementari es un llit per a l´acompanyant....o una habitació individual.

Es només la meva opinió...

japuche

Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 14/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Monegal o Joan XXIII?

Missatge  miniterremoto Dl Des 22, 2008 11:39 pm

Hola!
La Laia va nèixer a la Monegal. N' estem molt contents, es clar, tot va anar molt bé. Ho vam escollir perque el nostre ginecòleg assistia els parts a la Monegal, vam fer el curs pre-part i vam coneixer la comadrona,... Bé, al final, com la Laia va nèixer prop de Sta Tecla....: el ginecòleg i la comadrona de vacances!!!! Ens van atendre altres professionals, i ja us ho deia, tot va anar perfecte!

miniterremoto

Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty privat o public

Missatge  joyride Dv Gen 16, 2009 7:24 pm

jo tenia molt clar q volia q nasqués a joanXXIII, també haig de dir q jo tinc coneixences i aixo també fa. JO credc q si ha d'anat tot bé es igual un lloc q l'altre, a la privada si q tens més intimitat però a l'hospital tenen els ultims recursos i tecnologies i jo conec dos casos de que la mare l'han fet quedar a la clinica despres de tenir al nen i a el petit l'han portat a l'hospital per tenir problemes i aixo si que es fotut. a la clinica no pdubten en fer cesaries i als hospitals supso q opten mes pel part natural. jo vaig estar molt be a l'hospital i vaig tenir molt sort amb tothom, em van tractar de maravella. tambe diuen q si pots vaig a tenirlo al vendrell q també tenen un tracte molt huma. cadascu ha de valorar el millor per ell i pel nen pro davant de qualsevol complicacio a joanXXIII sempre estaras millor
joyride
joyride

Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 09/10/2008
Ubicació : tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Re: Joan XXIII o la Monegal

Missatge  jordi Dv Gen 16, 2009 7:38 pm

amb aixo tens rao , si hi ha complicacions el nen en un lloc i la mare en un altre i la veritat no es gaire agradable.
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Joan XXIII o Monegal

Missatge  miniterremoto Dj Gen 29, 2009 11:39 pm

A nosaltres el ginecoleg ens va comentar, que en cas que s'adelantés el part hauriem d'anar directes a Joan XXIII. Si tot venia normal, podiem anar cap a la Monegal. Però si hi ha complicacions, a la Monegal crec que no hi ha incubadores , o n'hi ha 1 ó 2. Però com ja us vaig comentar, nosaltres vam anar a la Monegal i molt contents, ah! i res de cesàrea, i la nena va pesar 4 Kg 100g!

miniterremoto

Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joan XXIII o la Monegal Empty Re: Joan XXIII o la Monegal

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum