J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

el moisès

+3
Txell
jordi
csans
7 participantes

Ir abajo

el moisès Empty el moisès

Missatge  csans Dv Oct 24, 2008 2:07 pm

Hola a tothom,
després d´estar llegint revistes m´ha sorgit una pregunta que voldria posar en comú i és el fet del sac de dormir al moisès o a la cuna o bé llençols i manta com tota la vida. He llegit que amb els llençols hi ha el perill que es tapin la cara i que és millor que dormin amb un sac d´aquests que van lligats amb un botó als hombros què en penseu? jo no m´ho havia plantejat i de fet no tinc sac pensava posar-li el llençol i la manteta i posar-lo amb els peus tocant la part de baix del moisès per a que no es mogui tant, també ho he llegit, no sé si hauria de lelgir tant, abans no hi havia tanta cosa i bé que vam créixer tots i ara tot són perills.
Fins aviat
csans
csans

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 03/10/2008
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty Re: el moisès

Missatge  jordi Dv Oct 24, 2008 5:44 pm

Be , nosaltres el mosies l´hem fet servir molt sobre tot els 5 primers mesos...
i en principi hem utilitzat els llençols amb la colxeta del moises... el que si que vam fer servir es un protector transpirable per el matalaset i el coixi " antivuleco" que evitava que es gires sobre tot al principi... una vegada ja se sap aguantar una mica el cap ,,, en aquest sentit ja no has de estar tant pendent....pero aixo nomes seran el s primers dies ,,, despres una vegada començis a coneixer .. ja l´hiras agafant el truquillo , no et capfiquis :-)
ara que te 9 mesos la Berta ,, ara si que li hem de començar anar al darrera ,,, sembla el " Rayo Macquien " de 4 grapes se possa per tot arreu Very Happy Very Happy
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty d´acord

Missatge  csans Ds Oct 25, 2008 10:39 pm

Bé ja veig que com sempre llegir massa no va bé però amb això que som novatillos qualsevol cosa que llegeixes ja li comences a donar voltes i a buscar solucions.Gràcies pel consell el seguiré i ja explicaré com va. fins aviat.
csans
csans

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 03/10/2008
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty hola

Missatge  Txell Dc Nov 05, 2008 9:19 pm

hola,

Nosaltres tampoc vam fer servir sac. El Jordi ara farà nou mesos i els primers cinc va dormir al moises amb llençols i manta a l'hivern i amb llençols sol a l'estiu. A ell no li vam posar no "l'antivuelco", s'anava movent a munt i avall. I com la Berta, com més gran més a munt i avall. Ara al seu llit, un llit convertible que li queda enorme, tant bon punt te'l troves a dalt de tot com als peus, com girat cap per avall. És terrible.

Txell

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 28/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty Re: el moisès

Missatge  jordi Dc Nov 05, 2008 9:45 pm

i no es divertit aixo Very Happy bounce bounce bounce
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty sac o llençols al moises

Missatge  miniterremoto Dv Gen 30, 2009 12:02 am

Hola!
Nosaltres teniem el sac i els llençols, i la nostra senyoreta no volia que la tapessim. Així que li posavem els llençols i quan estava ben dormida intentavem posar-li per sobre el llençol (i habitualment rondinava i es despertava). El saquet aquest que es corda amb botons a dalt el tenim per estrenar, una llàstima.

miniterremoto

Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty Re: el moisès

Missatge  Lila Dj Mar 26, 2009 12:54 pm

Jo tinc dos saquets que em va passar la meva germana, i la veritat es que van molt bé. Com que faig servir dos moises, els vaig alternant amb els llançolets. Crec que el saquet es millor ja que així si es belluguen molt no es destapen.
Lila
Lila

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 12/03/2009
Edad : 43
Ubicació : Bonastre

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty Re: el moisès

Missatge  jordi Dj Mar 26, 2009 8:55 pm

si son de more´sel sauets van molt bé. Very Happy
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty Re: el moisès

Missatge  MARIA ALBA MORCILLO Dt Jun 09, 2009 5:44 pm

nosotros utilizamos el moisés casi hasta los 7 meses, nos fue estupendamente, ya que podíamos trasladar a nuestra hija de un sitio a otro, es super cómodo, en cuanto a lo de las sábanas o edredón, nosotros utilizamos un edredón y sábanas, con toda la tranquilidad del mundo.

MARIA ALBA MORCILLO

Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 09/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty Re: el moisès

Missatge  Lila Dt Jun 09, 2009 10:51 pm

Nosaltres si no la tampem quan ja esta dormida, no hi ha manera, ja que es mou molt. I si es desperta algun cop per la nit el primer que fa es destapar-se.
Fins fa poc ha dormit amb saquet, però ara que ja fa més calor, li poso un pijama d'hivern i no la tapo, i així dorm molt bé. Si algun dia fa una mica més de fred quan ja està dormint la tapo una mica. I si es alguna nit que fa més calor li fico un pijama més finet de cotó.
Lila
Lila

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 12/03/2009
Edad : 43
Ubicació : Bonastre

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty Re: el moisès

Missatge  jordi Dc Jun 10, 2009 11:05 am

uf la nostra dorm amb pijama d´istiu i sense res al damunt ... els crius tenen molta calor :-)
de vegades els pares tenim por de que pasin massa fred :-)
en general dic....
jordi
jordi
Admin

Nombre de missatges : 311
Data d'inscripció : 29/09/2008
Edad : 58

http://www.jjorda.com

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty Re: el moisès

Missatge  Lila Dc Jun 10, 2009 10:45 pm

Si que és veritat, de vegades patim massa...
Jo ja la vaig controlant que no estigui suada, de moment crec que no passa calor. Ja veurem ara que el del temps ha dit que baixarien molt les temperatures! Very Happy
Lila
Lila

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 12/03/2009
Edad : 43
Ubicació : Bonastre

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty Re: el moisès

Missatge  Júlia Dl Jun 22, 2009 1:35 pm

La Júlia faci fred o calor sempre dorm destapada. I ara que es estiu... la deixem amb el pijama de tirants i destapadeta sense res.

Júlia

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

el moisès Empty Re: el moisès

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum