Cotxet de passeig
+2
jordi
miniterremoto
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Cotxet de passeig
Hola!
Nosaltres també vam escollir un Loola de Bebé Confort. El nostre maleter és mini, i el cotxet es plega molt i gairebé no ocupa. estic d'acord amb "japuche", es un tot terreny, i tampoc crec que pesi gaire. De fet, la Laia ja te 16 mesos i continuem amb el Loola, i de moment crec que continuarem així, sense canviar al Mc Claren que porta gairebé tothom.
Nosaltres també vam escollir un Loola de Bebé Confort. El nostre maleter és mini, i el cotxet es plega molt i gairebé no ocupa. estic d'acord amb "japuche", es un tot terreny, i tampoc crec que pesi gaire. De fet, la Laia ja te 16 mesos i continuem amb el Loola, i de moment crec que continuarem així, sense canviar al Mc Claren que porta gairebé tothom.
miniterremoto- Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 22/12/2008
la adireta de passeig
Si, es veritat, n'hi ha d'altres, però a mi em sembla que al carrer s'en veuen moltes de Mc Claren. Però bueno, totes deuen ser per l'estil
Re: Cotxet de passeig
A nosaltres ens han regalat el mclaren. Encara falta molt per a que el faci servir, però espero que ens doni bon resultat...
No se, pel carrer jo veig molta gent que el porta.
La veritat es que les altres dos marques que nomena el Jordi no les conec.
No se, pel carrer jo veig molta gent que el porta.
La veritat es que les altres dos marques que nomena el Jordi no les conec.
Lila- Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 12/03/2009
Ubicació : Bonastre
bé son bastant recents... les marques anomenades,... pero crec que de mica en mica s´obriran pas en el marcat i la maclaren perdera la seve exclusivitat... simplement pq crec que haver de pagar 220e o 230e per una cadireta ,,, quan tens cadiretes com la trip o la cosatto que igualen o superen a la maclaren ( això es demostrable ) i bastant mes barates ... doncs....
jo ultimament veig moltissims cossatos pel carrer.
joyride- Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 09/10/2008
Ubicació : tarragona
els cosatto porten el sac incorporat..i costen 165ei les maclaren del 2009 220-230e per aquest preu tens una diablo de cosatto que porta el sac,plastic pluja,bolso cambiador i mosquiterai costa uns 245e i es molt mes completa que la maclaren
cotxet de passeig
Carai amb els Mc Claren! Ja m'ho havien dit que eren cars, i que segurament pujarien de preu. S'ha de mirar tot. Qualitat -preu i ja veig que hi ha diferencies!
Es com amb moltes coses, que de vegades pagues la marca. Jo la cosatto no la coneixia
Lila- Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 12/03/2009
Ubicació : Bonastre
la cossato
Nosaltres ta´mpoc la coneixiem, i vista la foto.....es xulissima!
Editat per darrera vegada per MARIA ALBA MORCILLO el Dv Nov 27, 2009 3:02 pm, editat 4 cops en total
MARIA ALBA MORCILLO- Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 09/06/2009
Tenim que informar que la que se sorteja es tant nova que pot-ser fins la primera semana de juliol no arriba..
coses de les novetats... pero tranquils que aui li toqui en el sorteig ,,, se li donara :-)
coses de les novetats... pero tranquils que aui li toqui en el sorteig ,,, se li donara :-)
A mi la cossatto em sembla molt complerta. És de l'estil de la maclaren i no pagues tant.
Júlia- Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/10/2008
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum