la lactància
4 participantes
Pàgina 1 de 1
la lactància
Jo amb Àlex vaig intentar donar-li el pit, però no s'agafava bé al pit i vaig haver de donar-li biberó com a suplement. Amb Eric, que naixerà en febrer intentaré donar-li i provarem a veure si hi ha més sort. :=)
crisyroberto- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 29/12/2008
Re: la lactància
crisyroberto, de vegades els nens no s'agafen a la primera, però això no vol dir que hagis de renunciar a donar-li el pit. Potser la postura no era l'adequada, però això es pot corregir amb una mica d' ajuda. Al Cap de Jaume I hi ha un grup de lactància ( "Do de pit" ) que es reuneix els divendres cada quinze dies. És un grup de mares assessores de lactància que ajuden a altres mares i donen qualsevol tipus d' informació relacionada amb la lactància. Podries apropar-te algun dia abans de que neixi l' Eric i segur que et solucionaran molts dels dubtes que pugis tenir. Quan l' Eric hagi nascut pots continuar anant. Et desitjo molta sort amb la teva futura lactància.
lunita- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 21/12/2008
Al CAP Llevant també es reuneixen mares per parlar i assessorar sobre la lactancia i altres temes dels nadons. Es troben els divendres al mati amb una comadrona que es diu Maite.
Júlia- Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/10/2008
Al cap de Torredembarra els dillums a les 11:30 el mateix. Hi ha un grup de mares que es reuneixen amb la Mar que és la llevadora.
Lila- Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 12/03/2009
Ubicació : Bonastre
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum