J.Jorda Puericultura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

la lactància

4 participantes

Ir abajo

la lactància Empty la lactància

Missatge  crisyroberto Ds Gen 03, 2009 5:39 pm

Jo amb Àlex vaig intentar donar-li el pit, però no s'agafava bé al pit i vaig haver de donar-li biberó com a suplement. Amb Eric, que naixerà en febrer intentaré donar-li i provarem a veure si hi ha més sort. :=)

crisyroberto

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 29/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

la lactància Empty Re: la lactància

Missatge  lunita Dg Gen 04, 2009 8:59 pm

crisyroberto, de vegades els nens no s'agafen a la primera, però això no vol dir que hagis de renunciar a donar-li el pit. Potser la postura no era l'adequada, però això es pot corregir amb una mica d' ajuda. Al Cap de Jaume I hi ha un grup de lactància ( "Do de pit" ) que es reuneix els divendres cada quinze dies. És un grup de mares assessores de lactància que ajuden a altres mares i donen qualsevol tipus d' informació relacionada amb la lactància. Podries apropar-te algun dia abans de que neixi l' Eric i segur que et solucionaran molts dels dubtes que pugis tenir. Quan l' Eric hagi nascut pots continuar anant. Et desitjo molta sort amb la teva futura lactància.

lunita

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 21/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

la lactància Empty Re: la lactància

Missatge  Júlia Dl Jun 22, 2009 2:10 pm

Al CAP Llevant també es reuneixen mares per parlar i assessorar sobre la lactancia i altres temes dels nadons. Es troben els divendres al mati amb una comadrona que es diu Maite.

Júlia

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

la lactància Empty Re: la lactància

Missatge  Lila Dt Jun 23, 2009 4:15 pm

Al cap de Torredembarra els dillums a les 11:30 el mateix. Hi ha un grup de mares que es reuneixen amb la Mar que és la llevadora.
Lila
Lila

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 12/03/2009
Edad : 43
Ubicació : Bonastre

Tornar a dalt Ir abajo

la lactància Empty Re: la lactància

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum